| Author |
Message |
|
|
# Posted: 9 Apr 12 00:00
Reply
Thanks Trudy! I'm waiting to be called for a surgery...difficult to plan ahead of time not knowing when it will happen and how I will feel afterwards...I will keep you posted! Big hug!!!
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 09:34
Reply
Good idea Trudy, but we are 28 to a concert, come home late at night Too late to go the next morning to Schachen i think.
Maar ik wil wel graag, daarom nog geen definitief nee.
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 12:35
Reply
Hoi Trudy,
Maybe only on Saterday!
Ik weet nog niet zeker of dat lukt.
I wait and see .
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 12:59
Reply
I will be there on Sunday 29e Trudy...hope for good weather 
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 16:08
Reply
Hoi trudy,
op zaterdag gaat het niet lukken helaas. Misschien dat ik wel op zondag kom, mits ik met Jan mee kan rijden.Ik laat het nog wel weten!!!
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 16:21 - Edited by: hardloperjan (Jan Landman)
Reply
Meerijden Christa ?....NATUURLIJK KAN DAT we horen wel of jij kan Christa
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 17:35
Reply
Good Trudy I will be there Sunday 29 April 
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 19:41
Reply
Nobody for saturday until now. For the walk through the fields we have to make reservations. I will send you the link in a couple of days.
The start and finish are at: Camping De Nollen, Westerweg 8, 1759 JD te Callantsoog
We can meet eachother there at 11.00 o'clock. Nice to see: Jan Landman, Dieuwertje, Elly and husband, Christa, perhaps Laura, would be very nice to see Gesinus.
I think there will be more to join us. Who wants to come?
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 20:53
Reply
Thank you. It seems great to me, but I'm attending a family meeting in my native town (Sluis) at that day...
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 20:56
Reply
Thank you for the invitation, but we are not free on that date ..
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 21:18
Reply
Een prima idee van je Trudy! Ik ben dan net terug van een cultuurreisje in Noord-Italië, waardoor mijn aandacht die dagen waarschijnlijk gericht zal zijn op de verwerking van de foto's die ik daar gemaakt heb. Ik zal daar dus niet zijn. Gezien de reacties zal je niet alleen staan tussen de bollen. Bedankt voor de extra tip, die je me erover gaf! - Koos Schoonhoven.
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 21:39 - Edited by: Mart Marbus
Reply
29th of april. I think I will go to Breezand for the flowerdays.
So Trudy, You can"t sign me in. Sorry
Mart
It wil be a home game
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 21:50
Reply
Oh, wat spijt me dat, helaas zal ik niet bij de woophy-meeting kunnen zijn!!! Ik wens ieder die wel naar de velden gaat een fijne tijd en mooi weer toe, knuf Cybra
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 22:45
Reply
Hallo Trudy,
Ik denk dat ik wel mee ga op zondag! Ik zal eens horen of er nog iemand (met fotografie hobby!)mee gaat, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?M'n vader had zich al bij je afgemeld las ik, dus die hoef ik niet te vragen. Wanneer wil je het uiterlijk weten? groetjes Jolien
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 22:50
Reply
Dat zou heel leuk zijn Jolien. We moeten ons voor 27 april aanmelden, dus voor die tijd wil ik het graag weten. Er is nl. een maximum gesteld aan het totale aantal wandelaars.
Nogmaals, het zou erg leuk zijn als je erbij bent.
|
|
|
# Posted: 10 Apr 12 23:29
Reply
Ik laat het je zeker op tijd weten!!
groetjes Jolien
|
|
|
# Posted: 11 Apr 12 05:08
Reply
Thank you Trudy for the invitation. My daughter has on that day in Blokker championships with her horse. So I'm pretty close, but unfortunately can not participate. I hope i can see on that trip tulips too. I wish you and the others much fun and lovely pictures.
Hugs Marja
|
|
|
# Posted: 11 Apr 12 08:29
Reply
Hallo! In die periode ben ik in Madrid : de reis die uitgesteld werd t.g.v. de staking aldaar ! Beste groetjes !
|
|
|
# Posted: 11 Apr 12 09:42
Reply
sorry Trudy, maar dat ga ik niet redden.Veel plezier tussen de tulpen met z'n allen!
|
|
|
# Posted: 11 Apr 12 10:11
Reply
bedankt voor de uitnodiging trudy maar, spijtig genoeg moet ik werken,ik had jullie graag eens leren kennen! groetjes Emmy
|